Esmay Marinussen

Even voorstellen:

Hoi!

Mijn naam is Esmay Marinussen en ik kom uit Reek.
Ik heb een grote passie voor de Nederlandse taal, ik lees ontzettend graag en ik vind het leuk om mensen te helpen! Daarom heb ik gestudeerd voor docent Nederlands (2e graads).
Daarnaast heb ik 3,5 jaar in Duitsland gewoond en gewerkt, waardoor ik ook een goed woordje Duits kan.
Ik heb ontzettend veel zin om aan de slag te gaan en je zo goed mogelijk te helpen bij de vragen en moeilijkheden die je hebt!
Groetjes,
Esmay